martes, 15 de diciembre de 2015

Senderisme Serra del Verd i Port del Comte

Volta de Senderisme per les serres del Verd i Port del Compte
Tindrem un terreny molt variat, amb pedreres, grans paisatges des de els cims que farem, comptes de enanitos i nenes amb maduixes, i bon ambient.

Passem per les terreres de Pratformiu, paisatges que seran el protagonista del conte, de la nena de les maduixes.

La ruta ha sigut llarga i hem arribat al refugi del Molí de Gossol, just que s'havia amagat el sol.

Després d'un bon sopar, com sempre amb el Roger, hem recuperat  bé, i sortim cap a conquistar la serra del Verd

De la Serra del Verd, tenim bones vistes del Pedra Forca; trobem algunes plaquetes de neu, però poc i no ens afect

Després del cim, ve la tartera, és dret, però es fa bé i li dona un punt de emoció.

Petjades a la neu

Estem per sobre la boira, i fa que tinguem unes bones vistes.

Comencem un altre dia de ruta, pujant per un barranc, i radera nostre ens queda el Cadí.

Estem cada cop més amunt, a les Serres del Port del Compte, hem fet el cim de la Tossa Pelada i ens dirigim al més alt...

El cim del Pedrò dels Quatre Batlles, dit així per estar dindre dels límits de cuatre municipis.

Durant la baixada, amb el bon dia que ens ha fet de sol, ens anem ficant per la boira, i per la cara noird del Port del Compte, trobem algo més de neu, però podem passar sensa complicacions...

El forat de la Bófia

Anem baixant i ens canvia la vegetació, per roures i alzinars....veiem al fons d'on venim, la Serra del Verd que varem pujar ahir.

Arribem al Punt de Sortida, Sant Llorenç de Morunys, agraïr als participants la vostre participació, i lo bé que ens ho hem passat i lo molt que em rigut!!!
Gràcies, fins la propera!!